Da har jeg sett filmen HANGOVER. Morsom film,men ikke SÅ morsom som alle skulle ha det til ;)Sjekk ut den sleipe stilen på mannen med babyen i baby bjørnen haha! Han har gjort det før,NOT! ;)
Lo godt ett par ganger,anbefaler filmen :) Selv om jeg ble LITT skuffa,for folk sa jeg kom til å le meg ihel gjennom hele filmen,det gjorde jeg ikke,bare nesten :)
God natt og drøm søtt.
klem
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar