lørdag 5. september 2009

Da har jeg sett filmen HANGOVER. Morsom film,men ikke SÅ morsom som alle skulle ha det til ;)

Sjekk ut den sleipe stilen på mannen med babyen i baby bjørnen haha! Han har gjort det før,NOT! ;)

Lo godt ett par ganger,anbefaler filmen :) Selv om jeg ble LITT skuffa,for folk sa jeg kom til å le meg ihel gjennom hele filmen,det gjorde jeg ikke,bare nesten :)

God natt og drøm søtt.
klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar