tirsdag 1. september 2009


Emma og Adrian "krangler" hehe. Adrian vil leke med Emma,men hun spiller DS og dette finner vel ikke Adrian seg i,så han prøver å ta DSen hennes,og da blir Emma litt lettere irritert kan du si ;)

2 kommentarer:

  1. Hehe, søskenkjærlighet :)
    Hva er Ds? Prøver å følge med i den nye teknologiske barneverden! :)

    SvarSlett
  2. Hehe,nintendo Ds :) Sånn gameboy lignenede ting,med Mario spill på :) Sånn håndholdt spillkonsol :) Er ganske gøy!

    SvarSlett