søndag 6. september 2009

Litt om meg :)

1:Jeg er veldig livlig av meg,og kan godt være en tøysejente til tider :)
2: Jeg HATER falske folk,som ikke kan være ærlige og si meninga si.
3: Jeg er en veldig rastløs person,liker veldig godt når det skjer ting rundt meg.
4: Sier ting rett ut som det er,er veldig ærlig,av og te gjerne litt for ærlig,men jeg øver hver dag å ikke åpne munnen til feil tid hehe. (har blitt mye bedre!)
5: Jeg har hatt en veldig turbulent fortid,fra jeg var liten av,noe som gjør meg veldig sårbar. Det har alltid skjedd vonde ting i mitt liv,noe som kan gjøre meg fryktelig trist til tider,men jeg holder hodet oppe fordi om!
6: Jeg snakker til tider FØR jeg tenker,men sier alltid unnskyld om jeg har sagt noe jeg ikke bør :)
7: Jeg kommer overens med de fleste,er ikke vanskelig å ha med å gjøre.
8: smiler som regel alltid,og når jeg ikke smiler så tror folk jeg er drittsur har jeg hørt hehe.
9: Jeg ELSKER ELSKER ELSKER å være mamma,med 2 barn her og ett i himmelen,føler meg heldig som er mor :=)
10: Jeg ELLLLLSSSSSSSSKER sko! Og shopping hehe :)



Det var litt om meg,kommer ikke på mer hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar