lørdag 5. september 2009

Om jeg vinner i Lotto i kveld!!



Om jeg vinner i lotto i kveld,så skal begge disse parene stå i mitt skap innen kort tid!! Jeg ønsker med disse så sårt!!

4 kommentarer:

  1. Åhhhhh de var rå! Hvor er de fra???

    Jeg ønsker meg sårt et par ankelstøvletter som ikke er så høy hæl på, men finner ingen jeg virkelig faller for:-s

    (ENDELIG fikk jeg kommentere:-D)

    SvarSlett
  2. De fant jeg på qxl :) Ikke så dyre heller! Eller,de er jo dyre,men ikke i forholdt til orginalen,for disse er fake. Men jeg kan leve med det ;) Er såmye brostein i byen her at jeg hadde ikke tørt å gått med orginale uansett!

    Ja jeg gikk inn på noen innstillinger sånn at du kan kommentere så mye du vil ;)

    SvarSlett
  3. QXL ja, ok:-) Jeg har funnet masse gøy på ebay, det er vel samme prinsippet:-)

    SvarSlett
  4. Ja samme prinsippe,bare at alle varene er i norge hehe

    SvarSlett