De fant jeg på qxl :) Ikke så dyre heller! Eller,de er jo dyre,men ikke i forholdt til orginalen,for disse er fake. Men jeg kan leve med det ;) Er såmye brostein i byen her at jeg hadde ikke tørt å gått med orginale uansett!
Ja jeg gikk inn på noen innstillinger sånn at du kan kommentere så mye du vil ;)
Åhhhhh de var rå! Hvor er de fra???
SvarSlettJeg ønsker meg sårt et par ankelstøvletter som ikke er så høy hæl på, men finner ingen jeg virkelig faller for:-s
(ENDELIG fikk jeg kommentere:-D)
De fant jeg på qxl :) Ikke så dyre heller! Eller,de er jo dyre,men ikke i forholdt til orginalen,for disse er fake. Men jeg kan leve med det ;) Er såmye brostein i byen her at jeg hadde ikke tørt å gått med orginale uansett!
SvarSlettJa jeg gikk inn på noen innstillinger sånn at du kan kommentere så mye du vil ;)
QXL ja, ok:-) Jeg har funnet masse gøy på ebay, det er vel samme prinsippet:-)
SvarSlettJa samme prinsippe,bare at alle varene er i norge hehe
SvarSlett