Jeg og Adrian koser oss hjemme,i det stygge været. Emma er på skolen,og vi er hjemme og leker og kler Adrian ut hehe. Er ikke så mye å finne på her hjemme egentlig,så vi kjeder oss litt til tider,men vi har det alltid morro fordet om :) I dag har Adrian lekt med barbie bilen til Emma,men det må vi ikke si til henne,da blir hun sinna :P Så har jeg gått og gjemt meg og Adrian har leita etterpå,han finner meg alltid flinke gutten :) Så har han lekt i dusjen,det er hans plass ihuset,han elsker å være der! Kryper inn på badet,og jeg ser at han vet veldig godt hva han skal,lukker målbevisst opp dusjdøra og går inni. Så sitter han der og slår i veggen,kjempemorro!!
I natt så har våkna han ørten ganger,så jeg var veldig trøtt i morges,så når han hvilte i formiddag så hvilte jeg også,så nå er jeg opplagt iallefall :)
Nå skal vi gjøre husarbeid,støvsuge og sånn. Adrian er ikke redd støvsugeren,han prøver å fange den varme luften som kommer utav den med munnen,men det er jo ekkelt,så han får ikke lov.
Nå sitter han i lekegrinda og tar seg en trall mens han leker med ponnyhesten til Emma,som hun har gitt til Adrian,for det var urettferdig at hun hadde så mangen,men Adrian hadde ingen.
Ha en fin dag :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar