
Skulle mer enn gjerne hatt badekar her hjemme nå når det er så kaldt! :S Har fått skikkelig frysen i kveld,sto en god stund i dusjen nå,bare for å få varmen.
Jeg må få meg noen skikkelig varme klær,juhuu,det betyr shopping hihi.
Ha en fin natt og sov godt,det skal iallefall jeg. Adrian har jo og begynt å sove rundt nå,og det er deilig!!
God natt! :)
Klem fra
Sv: Polern o pyret har veldig mye fint:)
SvarSlettJa må gå der en dag :D Nå har jeg jo nettopp handla for kvalmende mye penger på nøstebarn til Adrian,men kan alltis handle litt mer! ;)
SvarSlett