tirsdag 22. september 2009




Jeg gleder meg faktisk til vinter! Eller litt gjerne :) Her i stavanger har vi ikke så mye snø,men gleder meg til de få dagene med snø vi får. Sitte inne sammen med barna og lese litt,drikke kakao og fyre i peisen. Det blir koselig det :) Og så blir det så gøy å se Adrian se snø for første gang! Lurer sånn på om han kan gå da. Han går etter sånn gåbil nå,men har ikke så god balanse.
Sov godt,klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar