fredag 18. september 2009




I dag skal jeg og Adrian dra på shopping tenkte vi. Sitter her å venter på at han skal våkne fra luren sin :)
Emma har dratt til sin far i dag :( Er trist når hun drar.....

Vi har ingen mål for shoppinga,kanskje vi bare drar på cafe også,drikker en kaffe og går hjem eller så kommer vi hjem med masse poser ;) Som vanlig hehe.

Adrian liker å være med på shopping,for han får så mye oppmerksomhet fra folk,iallefall når han sitter der i vogna si og smiler fra øre til øre :)

Ha en fin dag alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Haha så morsomt, jeg har laget innlegg med akkurat det samme bildet:-D

    SvarSlett
  2. Jeg så det :) MEn du hadde kryss over,det har aldri jeg ;) Haha! :)

    SvarSlett