For å si det sånn,jeg skal ikke bli bilmekaniker!! ;)
Fikk satt jekken under bilen,og heisa den litt opp,og da skruene var av,så begynte bilen å skli,jeg hadde jo glemt å ta på håndbrekket!
Noen ting er bare mannfolk ting,og å skifte bildekk er ikke helt min ting tydeligvis,så jeg får la det være mannfolk arbeid ;)
Men jeg prøvde da i det minste!!
Hehe.kan tenke meg du ble mobbet for den der?? ;P
SvarSlettJA!! :D Huseieren så meg også,han ristet bare på hodet haha :P
SvarSlett