lørdag 26. september 2009



Lørdag!

I dag er det fotballkamp,man u-stoke.
Satser på at man u går av med seier som vanlig!

Til middag i dag skal vi være litt usunne,løvbiff i pitabrød,Emma sitt valg.

Og så skal jeg kose meg med en hel (hihi) iskald tuborg når ungene er i seng :) Pleier jo å drikke en tuborg når jeg ser kamp,men siden ungene er hjemme,så venter jeg til senere :)
Og så skal jeg se flere episoder av the Shield,gud så hekta jeg er!!

Ha en fin lørdagskveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar