onsdag 30. september 2009




Selv om høsten er her,og det er kaldt og masse regn,så må jeg si at jeg synes Stavanger by er en flott by å bo i! Se på det bilde,gikk forbi det vannet i kveld,synes det er så vakkert!

Var å følgte Emma på jazzdans,og tok litt sol :)

3 kommentarer:

  1. Helt enig i at Stavanger e en vakker by! ;D
    En av norges fineste vil æ påstå! :)

    SvarSlett
  2. Spesielt om kvelden :) Er så flott ved breiavannet da! Og om sommeren. :)

    SvarSlett