Helt enig i at Stavanger e en vakker by! ;D En av norges fineste vil æ påstå! :)
Spesielt om kvelden :) Er så flott ved breiavannet da! Og om sommeren. :)
Ja det e det! Nydelig! :)
Helt enig i at Stavanger e en vakker by! ;D
SvarSlettEn av norges fineste vil æ påstå! :)
Spesielt om kvelden :) Er så flott ved breiavannet da! Og om sommeren. :)
SvarSlettJa det e det! Nydelig! :)
SvarSlett