
Valgte å åpne bloggen min igjen,da det var mangen som ville så gjerne følge med på den,og det er joveldig koselig! :)
Enten så er det virus på pcen min,eller så er noe riv ruskene galt,fordi på både bloggen og på DIB har det blitt sletta ting uten at jeg har gjort det selv. Og jeg er ikke så flink med data at jeg klarer å finne utav det heller! Jaja,ingenting viktig er sletta :)
I dag kjeder vi oss litt. Regner masse,så vi må bare være inne. Adrian har i dag tatt seg en spasertur over stuegulvet her,tar seg fast i spisebord stolen og skyver den fremover mens han går hehe. Flinke gutten min !
Skal få lagt inn en video snart av når han går :)
Klem fra
Så fint å se at du har åpnet bloggen din igjen!:)
SvarSlettHer har det også vært regn idag :s
Så gøy når de øver seg på å gå disse små:)
Ja det var endel som ville det,og det var jo koselig :) Og så Og jeg klarer heller ikke å følge med på de andre sine blogger når jeg har låst min av en eller annen grunn! Men men :)
SvarSlettJa det er kjempegøy! Han går med rumpa rett ut hehe. Ligner på en liten donald ;)