
Gjett hva jeg har gjort! Bestilt tur til england i januar! KUN for å se Manchester united spille! Og gjett om jeg gleder meg! 16 januar er kampen og de spiller mot burnley.
Har valgt å la barna ikke bli med,Adrian er for liten,og Emma kunne ikke brydd seg mindre om fotball ;) JEG GLEDER MEG!!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar