tirsdag 22. september 2009




Jeg er så sliten for tia! Vil bare sove,har ingen matlyst,griner for ingenting,føler egentlig at jeg ikke har det noe særlig bra. Er veldig urolig for legetimen neste mnd. Skal på ultralyd. Har veldig vondt i den ene eggstokken,og sist jeg hadde det så hadde jeg celleforandring og cyster som ble fjerna. Denne gangen har jeg dobbelt så sterke smerter,så jeg er redd de fjerner eggstokken eller at det er veldig alvorlig.

Men jeg får holde hodet oppe og smile så lenge,det trenger ungene at jeg gjør :)

2 kommentarer:

  1. Huff, det var ikke noe koselig å lese:(
    Håper alt går bra med deg!
    Barna dine lyser sikkert opp hverdagen litt, og det er jo godt, det skal ikke mye til for å smile da nei :o)

    SvarSlett
  2. Det kommer nok til å gå bra :) Men jeg går mye å tenker på det og det sliter meg litt ut. Men så er jeg veldig flink til å overtenke ting og tang og da,så er det for ingen grunn som regel hehe.

    Barna mine lyser opp hverdagen ja,ikke vanskelig å smile når jeg ser på de! :)

    SvarSlett