torsdag 24. september 2009




Lille gutten min er nå 9 mnd,og i dag var vi på helsestasjonen for å veie :) Han er nå 8760 gram,71 cm og 44 cm rundt hodet. En liten gutt,Emma var over 10 kilo når hun var 9 mnd,men selv om han er liten,så gjør han meg veldig lykkelig :)
Han sjarmerer alle på helsestasjonen med det skjønne smilet sitt. Jeg får tårer i øynene når jeg tenker på den herlige sønnen min,jeg føler meg så heldig som har fått så flotte og friske barn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar