
Adrian var så trøtt,og ville ha litt melk,så jeg tok han med inn i senga mi,og jammen sovna vi ikke begge to! Deilig deilig deilig!
Hadde planer å gå på posten og hente reimadressen jeg har kjøpt,og så gå innom Agape for å få litt insprasjon til brudekjoler og brudepikekjoler,men neida,her var det sovings i 2 timer :)
Tenker vi må komme oss ut og gå en lang tur nå.
Får ikke i Adrian mat i dag stakkars,han er gjerne litt sår i halsen. Forskjøla han se.
Så det går bare i melk i han i dag. Jeg selv har spist egg og bacon frokost,og jeg som liksom skal være på slanken ;) Jaja,får komme meg ut på en lang gåtur og gå det av meg :)
klem fra
Skal du gifte deg? :) koselig i såfall! :))
SvarSlettYes,skal det :) Veldig lenge til da hehe,ikke før i 2011 :)
SvarSlettSøvn er digg, hehe! Og ekstra deilig når man egentlig ikke har tenkt seg det =) Så skjønne unger du har =)
SvarSlettTakk for det Unepune :)
SvarSlett