Lene Miella & CO
tirsdag 8. september 2009
Middag i dag blir..........
Risengrøt til middag i dag! MMMMMM!
Lenge siden jeg har hatt det,er jo kjempegodt!
1 kommentar:
Monajenten
lørdag, september 12, 2009
Åhhhh risengrynsgrøt er noe av det beste jeg vet - NAM!
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Åhhhh risengrynsgrøt er noe av det beste jeg vet - NAM!
SvarSlett