onsdag 9. september 2009




Jeg vil bare gratulere Linni med sønnen sin :) Så kan de andre bittre damene på DIB sitte der å spekulere i hytt og pine hehe. Skulle nesten tro de er sjalu?? ;)


2 kommentarer:

  1. Helt enig med deg Lene!
    Kanskje ikke favorittkjendisen i livet mitt, men gå så langt som å hate og hetse om noen man ikke kjenner? det er patetisk!!
    Nei, folk altså...
    Alle har vel en ungdomstid? Syns hun virker søt god, og kommer sikkert til å få et vakkert barn :)

    SvarSlett
  2. Jeg traff Linni en gang jeg,og hun er langt ifra så "dum" som folk skal ha det til! Søt er hun og :)

    Synes ikke hun fortsjener å bli hetsa slikt,men verden er vel bare sånn?
    Tror nok hun blir en kjempegod mamma jeg :)

    Lurer forresten på hvem den neste blir som de skal hetse på DIB? Føler det er masse bittre mammaer som sitter bak pcen som ikke tåler at andre har det bra jeg ....

    SvarSlett