
Jeg tok opp kampen mot kleshaugen i kveld!! Og jeg vant hehe. Har bretta klær i 2 timer nå! Var mangen mangen maskiner som har blitt vaska,men ikke blitt bretta,så det er kun min egen feil at det ble så stor haug med klær nå :)
Men det er litt koselig å brette og,titter litt på tv imens jeg bretter. Idag var det hotell cæsar,klokken åtte hos meg og unge mødre som sto på her.
Nå er jeg veldig trøtt,jeg og Adrian har fartet rundt i hele dag! Det er skikkelig kaldt her nå synes jeg,var bare 8 grader i 12 tiden! :S Så jeg har idag begynt å bruke saueposen oppi vogna til Adrian. Han er heldig som får sitte i den lune vogna mens en veldig kald mamma må være ute i vind og fryse. Men men,alt for lillegutt :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar