
så jeg får vel være zombie en liten stund til.
Får trøste meg med at jeg kan hvile meg når Adrian skal hvile :)
Nå skal Emma på skolen,og så skal hun være hos faren ei uke :(
Savner henne sånn når hun er der!
Planene mine for helga er små. Kun å slappe av som står på timeplanen her! Er veldig glad i å slappe av om du ikke visste det fra før :P
I kveld skal jeg se HANGOVER. Har hørt fra mangen at den skal være såååå morsom,så vi får håpe den er det :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar