fredag 4. september 2009

Jepp,jeg er trøøøøtt! Kaffe hadde jeg heller ikke i skapet,
så jeg får vel være zombie en liten stund til.
Får trøste meg med at jeg kan hvile meg når Adrian skal hvile :)
Nå skal Emma på skolen,og så skal hun være hos faren ei uke :(

Savner henne sånn når hun er der!

Planene mine for helga er små. Kun å slappe av som står på timeplanen her! Er veldig glad i å slappe av om du ikke visste det fra før :P

I kveld skal jeg se HANGOVER. Har hørt fra mangen at den skal være såååå morsom,så vi får håpe den er det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar