Har jeg nevnt at jeg er en veldig nyskjerrig person?? Vel,det er jeg altså! Og nå når jeg går inn på bloggen min og ser at over 500 har kikka på bloggen,så lurer jeg sånn på hvem dere er,dere som følger bloggen min :=) Noen vet jeg jo da :)
Så legg gjerne igjen en liten kommentar om du vil
Ha en kjempeflott helg!
Ja du akkurat det lurer jeg på og. Har litt over 200 besøk på 5 dager.. Så koselig, men blir fryktelig nysgjerrig :)
SvarSlettJeg er hvertfall innom siden din di dagene jeg er på internett, og det er ganske sikkert hver dag..
Så fin underskrifta di blei.
Klem
Ja jeg er veldig fornøyd! :D
SvarSlettHva var nicket ditt på dib nå igjen?
Klem :)
StorkeMamma fikk gutt i januar 2009. Eller noe i den duren :)
SvarSlettForresten.. har lagt merke til at du gleder deg litt over middels til du skal gifte deg!!! :)
SvarSlettSå du må jo bare ha en sånn her ticker:
lilypie.com
velg wedding og den teller ned dager for deg :)
Kan lage for hvor gamle barna dine er osv og.
Jeg har lest litt på bloggen din :o)
SvarSlett