lørdag 26. september 2009




Jeg har funnet min søster!!
Vi kjenner ikke hverandre,har kun truffet hun en gang,og det var i min biologiske far sin begravelse. Men i dag søkte jeg på navnet hennes på facebook,og vi har snakket mye i hele dag! Dette er veldig gøy og spennende! Jeg vet jo ingenting om henne og resten av familien vår,så dette er både skummelt og spennende på en gang,og veldig gøy! Virker som en kjempekoselig dame,og ble veldig glad når hun skrev på veggen min på facebook: Hei søster!

Ingen har skrevet slikt før! SÅÅÅ koselig! :)

3 kommentarer:

  1. hei på deg søster:) morro at du tok konakt med meg...... har lurt lenge på hvor du bor og hvordan du har det.... hvis det er noe du lurer på ang fam til pappa er det bare og spørre så svarer jeg så godt jeg kan..........håper vi holder kontakten fremover... klem fra store søster

    SvarSlett
  2. Ja dette er spennende :)
    Kjekt du tok en titt på bloggen min søster! :D

    SvarSlett