
Han var våken i nesten hele natt,ble plutselig veldig forskjøla i går,og nå har han fått feber. I disse svinetider så er jeg redd han har fått det,men får håpe han ikke har det!
Han er ikke så veldig slapp,men han er ikke den gladgutten han normalt er,gråter mye :(
Ikke noe gøy når de små er syke! Skulle mer enn gjerne tatt forskjølelsen for han stakkars lille....
Heldigvis e det ikkje så farlig med svineinfluensa. verre med vanlig. Trøst deg med det =)
SvarSlettFår håba han ikje har det alt for bæd. Han leker nå i lekegrinda og synger litt,så det ser ikke ut som han lider så mye...
SvarSlett