tirsdag 22. september 2009



Jeg og Adrian har hatt oss en god lunch nå :=) Jeg har spist brød,og det har jeg ikke spist på en mnd! Og det smakte faktisk veldig godt! Adrian fikk risgrøt og en skive :) Han fikk holde skiva selv,og klarte å spise den helt opp flinke gutten :)
Nå skal vi ta å vaske litt klær og huset tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar