

Var på Rimi en tur i dag,og der fant jeg en smoothie til baby :)
Måtte jo kjøpe den til Adrian,og den drakk han jammen fort opp! Så den falt tydeligvis i smak hos han. Han ble sur når det var tomt,så jeg måtte kjøpe en til hehe.
De hadde 2 forskjellige smaker,en med røde bær,og en med eple og banan og noe annet jeg ikke husker,Adrian fikk den med eple banan. (hadde på seg den hvite jakken sin,så da får han ikke noe rødt iallefall!) Anbefaler deg til å gi den til barnet ditt,sundt og godt mellom måltid :)
Klem fra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar