tirsdag 29. september 2009




I dag blir det lapskaus til middag :) Det er vi glad i alle mann her hjemme :) Salter den ikke når jeg lager den,for da kan lille Adrian og få,og han synes lapskaus er kjempegodt! :)

Hva skal du ha til middag i dag da?
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar