
Fant en nettside (Tina anbefalte den) hvor jeg kan legge inn datoer og sånn. Jammen er det lenge siden Markus min lille engel dro ifra meg! At jeg har kommet meg så sterkt utav savnet og sorgen (og ja,det er der like sterkt enda) er helt utrolig!
Min lille gutt....Jeg er faktisk tom for ord å skrive nå....og jeg har alltid NOE å skrive,men nei,ikke nå......
Uff....tårene faller,og jeg savner. ...
klem
Så kjempe trist Lene..
SvarSlettKlemmer til deg.
uff ja,men heldigvis har jeg to flotte og friske barn jeg kan trøste meg med :)
SvarSlettSå utrolig trist...stor klem
SvarSlett