
Var litt lei meg i går når jeg skulle legge meg,og plutselig dikta jeg ett bittelite dikt inni hodet mitt der jeg lå til kjære Markus.
"En litenguttekropp fikk ikke vokse opp. Men inni mitt hjerte lever han trygt og godt.
Vi vil møtes igjen en dag min lille,frem til da vil tårene mine alltid trille."
Åh halle palle, eg begynne nesten å grina :'( Kjempe fint dikt!!! <3
SvarSlett- Malinn
Syns du? Takk vennen :) Tenk at eg har dikta det heilt sjøl :)
SvarSlett