
For tidlig våkner han iallefall! Kl halv 6 er visst en normal tid å våkne på for han,gud bedre,skjønner han ikke at hu mor trenge å sove i iallefall en time lengre?
Tror han at han går glipp av noe eller?
Ikke vet jeg. Men bare vent....når han blir stor,så skal jeg stå opp halv 6 og plage han hehe. Jeg glemmer ikke dette Adrian! ;)
Ha en fin fin dag alle sammen,og kos dere i helga,det skal iallefall jeg! :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar