fredag 25. september 2009


Vaskedag!

Adrian tar seg nå en liten hvil,og da er det bare å sette igang med vaskinga for meg. Selv om jeg kunne tenkt meg en hvil selv. Men men,en husmor må ha det fint å rent :) Mye kjekkere å gå inn i helga med en ren leilighet! For da kan jeg slenge beina på bordet og just RELAX hele helga :)

2 timer til Emma kommer!! :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar