
I dag fikk Adrian pakke i posten fra Nøstebarn :) En lue,brune skinntøffler,(som var ekstremt søte!!)raggsokker med antiskli,og 3 par vanlige ullsokker i lyseblå :) Så nå begynner han å bli klar for kaldere tider :) Vi har også kjøpt Reima dress til han,kjøpte den av Janne,veldig fin var den! Og han har fått seg grønne Stonz,så nå trenger ikke han mer :)
Ha en fin dag :)


Ååå, det så utrolig deilig ut! Har så lyst til å bestille masse derifra jeg også for de har veldig mye fint. Må bare bli enig med meg selv om hva vi trenger først!:)
SvarSlettJeg har bestilt så alt for mye!! :D
SvarSlettMen jeg er jo hekta på å handle der hehe. Nå er det STOPP!!