lørdag 26. september 2009




Prøver å komme på hvilken hobby jeg skal få meg! Strikking gir jeg opp fortere enn jeg har begynt hehe,for jeg kan bare strikke skjerf ;) Kanskje jeg skal begynne å male igjen....Uff,noe må jeg gjøre iallefall,er ganske rastløs på kveldene for tiden!

Hva er din hobby?
Klem fra

1 kommentar:

  1. Jeg strikker, scrapper, broderer.. Liker å holde på med hendene, men kan IKKE male eller tegne...=/
    Scrapping tar tiid, litt kjedelig og går fort lei. Er ikke så kreativ=P
    Men man får så mye igjen for det senere, er så morsomt å se i et pent album!=)

    SvarSlett