søndag 6. september 2009



Adrian er redd måker. Men hvem kan vel klandre han for det? De er jo frekke!
Og når jeg sier han er redd de,så mener jeg REDD!!
Vi var å mata fuglene i dag,så kom de måkene,og lille søte Adrian begynner å hylgråte med en gang de griske egofuglene kom flygene haha :P Jeg prøvde å jage de(da lo han) men de kom så fort tilbake igjen (da gråt han) så vi måtte bare gå........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar