
Adrian er redd måker. Men hvem kan vel klandre han for det? De er jo frekke!
Og når jeg sier han er redd de,så mener jeg REDD!!
Vi var å mata fuglene i dag,så kom de måkene,og lille søte Adrian begynner å hylgråte med en gang de griske egofuglene kom flygene haha :P Jeg prøvde å jage de(da lo han) men de kom så fort tilbake igjen (da gråt han) så vi måtte bare gå........
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar