Hehe, føler dette faller litt på mitt misforståtte innlegg! Så jeg kommer nok ikke til å henge der inne mer =) Deilig å slippe! Man blir rett og slett sur og bitter av å sitte der inne =) Følg magefølelsen deres kvinner!!! UTEN å spørre der inne...! Magefølelse er som oftest det beste =) Skal inn å melde meg ut derifra med et innlegg når jeg blir gravid =D Det er det eneste =) (tror jeg, mulig jeg kommer innom å ser på glad-innlegg=)
Nei kjære deg,dette har ingeting med ditt innlegg ågjøre tror jeg :=) er sjenerelt suuuuure damer der,og jeg synes det er litt gøy ¨se på hvor fort "sinte" de blir! Haha,fantastisk! De tar ting til seg om det var Gud som snakka til dem ;)
Men der ER fakstisk en grei side for oss som lurer på ting og tang...så jeg kommer til å være der til jeg går lei...Noen har visst gått lei av meg da,så jeg i dag,på anonymforumet,,,jeg er visst for blid og hyggelig hehe...Mne sånn er jeg jo bare ,,,,,,,,
Hehe! Er jo helt utrolig hva som kan påvirke disse menneskene... De klikker jo i vinkel for ingenting. Menmen. Må vel kanskje gå inn på anonymforumet å se hva som gjør at du plager dem! =P
Har bare en kommentar og det er:
SvarSlettEnig..
Uff blir oppgitt innimellom, men må innom alikevel :)
Åja,jeg må innom jeg også ;) Prøver å styre unna de "hissig" trådene da hehe
SvarSlettHehe, føler dette faller litt på mitt misforståtte innlegg! Så jeg kommer nok ikke til å henge der inne mer =) Deilig å slippe!
SvarSlettMan blir rett og slett sur og bitter av å sitte der inne =)
Følg magefølelsen deres kvinner!!! UTEN å spørre der inne...! Magefølelse er som oftest det beste =)
Skal inn å melde meg ut derifra med et innlegg når jeg blir gravid =D Det er det eneste =) (tror jeg, mulig jeg kommer innom å ser på glad-innlegg=)
Nei kjære deg,dette har ingeting med ditt innlegg ågjøre tror jeg :=) er sjenerelt suuuuure damer der,og jeg synes det er litt gøy ¨se på hvor fort "sinte" de blir! Haha,fantastisk! De tar ting til seg om det var Gud som snakka til dem ;)
SvarSlettMen der ER fakstisk en grei side for oss som lurer på ting og tang...så jeg kommer til å være der til jeg går lei...Noen har visst gått lei av meg da,så jeg i dag,på anonymforumet,,,jeg er visst for blid og hyggelig hehe...Mne sånn er jeg jo bare ,,,,,,,,
Hehe! Er jo helt utrolig hva som kan påvirke disse menneskene... De klikker jo i vinkel for ingenting. Menmen. Må vel kanskje gå inn på anonymforumet å se hva som gjør at du plager dem! =P
SvarSlett