
Om jeg kunne fått 3 ønsker her i livet:
1: Jeg hadde ønska meg at INGEN barn i verden hadde blitt misshandla! Jeg HATER det! Hvem i helvete kan være slem med de små søte! (ønsker da altså at alle barn skal ha det godt og trygt) Blir så lei meg når jeg hører om de ungene som blir slått osv. Og den videoen som florere på facebook,den får meg til å gråte! Jeg orker ikke å se på den,hun var ei kjempenydelig jente stakkars!! :( *snufs*
2: Jeg hadde ønska jeg kunne holdt Markus inntil meg hver dag! Ene gangen jeg faktisk fikk holde han inntil meg,så var han død. Jeg vil se øynene hans! Vil lære han å kjenne,se han vokse opp til å bli en stor flott gutt. Mammas stolthet er han uansett om han er her eller i himmelen :)
3: Så sist og ikke minst...jeg ønsker meg masse penger!! :D Så mye penger at jeg ikke hadde trengt å jobbe mer, bare vært hjemme og lekt husmor,kost meg med ungene :)
Hva er dine 3 ønsker? :)
Klem
Mitt første ønske er det samme som ditt!
SvarSlettEr så utrolig hvor mye galskap det er rundt om i verden,så mange barn det er ufattelig synd på...jeg skulle gitt alt for at alle barn skulle ha det trygt og godt!
Ønske nummer to må være at min lille datter skal vokse opp som et lykkelig og fornøyd barn,og jeg skal kunne vite at jeg har gjort alt for at hun har det bra!
Ønske nummer tre blir også det samme som ditt! ;)
Trist lesning at du har mistet et barn...
Alle mine gode ønsker til deg og dine!
Klem...
Mitt ønske nr 1 og 3 er samme som ditt!!
SvarSlettMen jeg har egentlig så utrolig mange ønsker..
Ønsker at Jeg og pappaen til Iris skal holde sammen og leve et godt liv, slik at Iris(og evt andre barn vi får) også får en god og trygg oppvekst! Var skillsmissebarn selv, og veldig tungt! Så det må være mitt ønske!=)