tirsdag 22. desember 2009

Travle tider :)











Endelig ferdig med julegavene :) Og vi har vært ute og aka litt i snøen,og bakt pepperkaker :) Imorgen skal vi lage muffins og kakemenn.
Emma har juleferie nå,så vi er bare hjemme og koser oss for det meste,er jo UMULIG å trille vogna i denne snøen!

Og en annen ting jeg må si: Er IKKE til å anbefale å ta seg en tur på byen i hæler i snøstorm ;) Det gjorde nettopp jeg og Renate på lørdag,og vi tryna som bare det! Var en veldig god ide trodde jeg da jeg hadde drukket noen øl,men innser jo nå at det var langt ifra smart :P

3 kommentarer:

  1. Emma og Adrian er så søte:)

    SvarSlett
  2. SV:Hun har gått siden lørdag.Har tatt 2-3 skritt lenge,men så og si over natta så gikk hun:)

    SvarSlett
  3. Takk for det,jeg synes også de er veldig søte :)
    Håper Adrian også slipper seg snart,ser dårlig ut,for han setter seg ned med en gang han ikke kan holde seg.
    Av og til så står han uten og holde seg,glemmer seg litt ut hehe. Han har tatt 2 skritt alene uten å holde seg også da,men så er det rett ned på stumpen igjen :)

    SvarSlett