Polkadotter i ett vanskelig hår...
Jeg hater floker!! Og håret mitt er full av det. Frister å bare klippe av meg hele håret noen dager,men da vet jeg at jeg kommer til å angre meg ihjel ;) Har jo tross alt ganske langt nå,og har spart leeenge..
Bildet ble forresten veldig gult,vet ikke hvorfor,MEN! Gult er kult ;)
Ha en fin dag alle sammen :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar