mandag 14. desember 2009

Polkadotter i ett vanskelig hår...

Jeg hater floker!! Og håret mitt er full av det. Frister å bare klippe av meg hele håret noen dager,men da vet jeg at jeg kommer til å angre meg ihjel ;) Har jo tross alt ganske langt nå,og har spart leeenge..

Bildet ble forresten veldig gult,vet ikke hvorfor,MEN! Gult er kult ;)
Ha en fin dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar