mandag 14. desember 2009

Nina,har en beskjed til deg! :

Ikke tro jeg har glemt å sende pakken din,men begge gangene jeg har vært innom posten har det vært så laaaaang kø,at jeg har snudd i døra,makter ikke å stå i den lange køen. Men skal til byen tidlig i morgen,sender den da,satser på at det ikke er så mye folk tidlig :)

1 kommentar: