lørdag 12. desember 2009

Fant denne søte lua idag!



Rettere sagt,Renate fant den,og jeg kjøpte den hehe. 30 kr bare! SOm du kan se på det midterste bilde så var ikke Addi så veldig fornøyd med å prøve den på ;)

2 kommentarer:

  1. Ja,hu Renate e ganske så flinke å finna ting på salg hehe..kanonfine var an jo..passte jo perfekt te lille gullet:)

    SvarSlett