lørdag 12. desember 2009

Ett lite innlegg om min kjære venn...

Renate!
En fantastisk flott jente jeg ikke har kjent så veldig lenge faktisk,men hun har allerede blitt en av mine bedre venner. Hvorfor? Fordi hun bryr seg,og er en god støtte for meg. Når hun vet jeg har det tøft,så er hun der med en gang. Hun tar meg med ut på tur,prater med meg,lytter,og er rett og slett en fantastisk god venn! Og så har hun jo de søteste ungene også,er jo til å spise opp de to herlige jentene hennes! <3
Så jeg er veldig glad jeg traff henne :)

1 kommentar: