mandag 28. desember 2009

Kjekk jul :)

Har kost meg skikkelig denne julen :) Mye god mat,fornøyde unger som har fått masse fine gaver,og så har jeg fått tid til å være med bestevenninna mi Kristine :) Jeg og hun var ute på 2 juledag,og vi hadde det KJEMPEGØY!! Gøyeste byturen jeg har hatt på leeeenge! :D
Er som en søster for meg hun,så vi har det jo alltid gøy når vi treffer hverandre :)

Idag er jeg uggen....begynte å kaste opp i går ettermiddag,trodde bare det var fordi jeg hadde vært ute dagen før,men det fortsatte utover natten og dagen i dag,Adrian kasta også opp i dag,så det er vel noe som går :(
Jeg og Adrian sto opp kl 9 i morges,og la oss igjen kl 11,sov helt til kl 16,så det er ingen tvil om at han ikke er iform!

Nå sitter jeg bare her,slakk som bare det,og orker fint lite. Tar meg en Gro dag ;)

4 kommentarer:

  1. Så morsomt med kveld på nyen, men kjedleig at dere er blitt syke da :( God bedring! Klem

    SvarSlett
  2. huff da, mye skriveleif der gitt...prøver igjen jeg :) skulle være kveld på byen, og kjedelig at dere var syke...

    SvarSlett
  3. Uff da...Masse god bedring!
    Klem

    SvarSlett