fredag 25. desember 2009

Fine speilet jeg fikk til jul!

Fikk hengt det opp nå :) Kjempefornøyd er jeg! Og nei,det henger ikke skjeivt,men det ser sånn ut på bildet hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar