I’m selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best. Marilyn Monroe
sv: takk for det. har hatt en litt kvalm dag. Julebord i forgårs, og var max dårlig i går, og tilogmed litt dårlig i dag, heh, rødvin er ikke min sterkeste side:p
leste posten nedenfor, syns du er kjempetøff som tar steget for å få hjelp, og kjempetøff som deler med resten av verden. Depressjon er nok my vanligere enn de fleste tror.
Jeg angra litt etter jeg posta innlegget,men samtidig tenker jeg at hvis folk skal velge å dømme meg og gjerne "se ned på meg" for at jeg føler det slik så får det bare være,da er de ikke venner av meg uansett :)
Jeg er veldig åpen av meg,og har slitt med masse opp over årene,og nettopp åpenheten min har hjulpet meg gjennom mye :)
sv: takk for det. har hatt en litt kvalm dag. Julebord i forgårs, og var max dårlig i går, og tilogmed litt dårlig i dag, heh, rødvin er ikke min sterkeste side:p
SvarSlettleste posten nedenfor, syns du er kjempetøff som tar steget for å få hjelp, og kjempetøff som deler med resten av verden. Depressjon er nok my vanligere enn de fleste tror.
IIIk,ordet julebord gir meg angst ;)
SvarSlettJeg angra litt etter jeg posta innlegget,men samtidig tenker jeg at hvis folk skal velge å dømme meg og gjerne "se ned på meg" for at jeg føler det slik så får det bare være,da er de ikke venner av meg uansett :)
Jeg er veldig åpen av meg,og har slitt med masse opp over årene,og nettopp åpenheten min har hjulpet meg gjennom mye :)