onsdag 2. desember 2009

Idag skal vi KOSE OSS!! :D


Jeg og ungene skal i kongeparken!
Det blir utrolig gøy :) Det begynner kl 17.30. Fri buffet,så vi skal spise oss gode og mette,hilse på nissen og andre kjekke ting :)
Adrian er nå hos Lynn,han ble henta i 12.30 tiden,så vi skal plukke han opp på veien :)
Når jeg kommer hjem skal jeg se jenta som lekte med ilden,fikk dvden i posten idag :) Om jeg ikke sparer den til søndag da....skal jo tross alt på julebord på lørdag,da er det alltid kjekt med en god film dagen derpå ;)

3 kommentarer:

  1. Har en utfordring på sia mi :D Veldig kjekke film forresten!!

    SvarSlett
  2. Kos deg da!
    Jeg syns filmen var gørr,gikk å la meg.

    SvarSlett
  3. Vi har hatt det kjempegøy,men nå har jeg nesten frost skader :S KJEMPEKALDT VAR DET!!

    Og ingrid,jeg var nettopp med på den samme utfordringen for en stund siden,må jeg gjøre det igjen :P

    SvarSlett