
Jeg og ungene skal i kongeparken! Det blir utrolig gøy :) Det begynner kl 17.30. Fri buffet,så vi skal spise oss gode og mette,hilse på nissen og andre kjekke ting :)
Adrian er nå hos Lynn,han ble henta i 12.30 tiden,så vi skal plukke han opp på veien :)
Når jeg kommer hjem skal jeg se jenta som lekte med ilden,fikk dvden i posten idag :) Om jeg ikke sparer den til søndag da....skal jo tross alt på julebord på lørdag,da er det alltid kjekt med en god film dagen derpå ;)
Har en utfordring på sia mi :D Veldig kjekke film forresten!!
SvarSlettKos deg da!
SvarSlettJeg syns filmen var gørr,gikk å la meg.
Vi har hatt det kjempegøy,men nå har jeg nesten frost skader :S KJEMPEKALDT VAR DET!!
SvarSlettOg ingrid,jeg var nettopp med på den samme utfordringen for en stund siden,må jeg gjøre det igjen :P