Til manchester! Gleder meg i HJEL!!!Reiser den 15 januar,skal på old trafford den 16,og se man u spille mot burnley,ikke verdens mest spennende kam,men bare jeg får kommet meg på old trafford så er jeg fornøyd!
Trist at jeg ikke kan ta med meg di små,men når de blir eldre,så skal de jammen få være med,Emma har jo tross alt blitt man u fan nå!
Liverpoooool!!!!
SvarSletthehehe,stakkars deg,du har jo missforstått god fotball helt du!! ;)
SvarSlett