fredag 18. desember 2009

Adrian lille rampegutten min








Tenk at i morgen blir han ett år! Snufs! :(
Lille gutten min som blir for fort stor!

Han har nettopp funnet ut at han skal klatre på en liten krakk vi har på badet,for da når han jo opp til benken! Smarte Adrian :) Og han har hjelpet meg med å ta ut av vaskemaskinen,han er veldig flink! :)
PS: sjekk ut håret hans bak da,stikker rett ut ;)

3 kommentarer:

  1. Tenk det,1 år!Det er litt vemodig å tenke på.
    De blir så fort store...
    Vil du ha flere barn?Nå vet jo ikke jeg hvor gammel du er:)
    Ingen pakke i posten ennå...kommer nok:)

    SvarSlett
  2. Jeg er 25 år,og FERDIG med barn hehehe.
    Orker ikke mer av de,nå skal jeg bare nyte tiden med dem frem til dem flytter ut :P hehe.

    Pakken kommer nok i morgen da,håper jeg. De sa det gikk litt tregt nå i jula :)

    SvarSlett
  3. utfordring på sia mi :-)
    Herlige bilder :D

    SvarSlett