onsdag 30. desember 2009

Nå skjønner jeg ingenting :P Kameraet gikk på igjen!!





Da må jeg nesten legge ut di siste bildene jeg har tatt av rampen min,som for øvrig er veldig gretten for tiden!!

4 kommentarer:

  1. Veldig søt da:)
    Godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder :) Søte gutten:)

    Ha en fin kveld alle og Godt Nytt År!

    Klem fra Silje:)

    SvarSlett