Jeg vet om hvem noen av dere lesere,men legg gjerne igjen en liten hei her,for jeg er så nyskjerrig på hvem du er!! Det er så mangen som er innom iløpet av dagen,og det synes jeg er så koselig! Klem fra
Har vel i grunn nettopp oppdaget bloggen din, og det etter du la igjen en kommentar på min blogg. Så har ikke fulgt med så lenge. Men blir vel flittig leser fremover tenker jeg ;)
Jeg følger også med:) Kjempekoselig blogg, du vet jo hvem jeg er selv om vi ikke kjenner hverandre så godt enda da. Kjempefint bilde av deg og Adrian ;)
Heisann!
SvarSlettHar vel i grunn nettopp oppdaget bloggen din, og det etter du la igjen en kommentar på min blogg. Så har ikke fulgt med så lenge. Men blir vel flittig leser fremover tenker jeg ;)
Jeg følger med:)Og du vet jo hvem jeg er,hihi!!
SvarSlettSå koselig bilde!
Jeg følger også med:) Kjempekoselig blogg, du vet jo hvem jeg er selv om vi ikke kjenner hverandre så godt enda da. Kjempefint bilde av deg og Adrian ;)
SvarSlettKlem fra Silje :)
Jeg titter innom innimellom :D Koselig bilde!
SvarSlett