onsdag 16. desember 2009

En veldig blid dag :)

Jeg har smilt i nesten hele dag! Føler meg FANTASTISK!! :D
Var en tur hos farmor,ikke så lenge for Adrian ble veldig grinete,var trøtt.
Var og innom madla amfi,UTEN angst,og handlet meg en ny veske som jeg skal gi til meg selv i julegave,kun fordi jeg er litt stolt av meg selv som endelig tar tak i ting :)
Nå har jeg og Adrian spist pita til middag,han liker litt krydra mat han :) Så er det straks badetid på addi,og når han er i seng så skal jeg brette klær og rydde rommet mitt,for det ser bomba ut ;)

Håper alle dere andre også har hatt en like bra dag som meg :)

Nå er det forresten bare en mnd til så er jeg i manchester!! :D GJETT OM JEG GLEDER MEG!!!
Klem fra

2 kommentarer:

  1. Så bra:)
    Vi har hatt en flott dag:)
    Takk for hilsen.Snart er det Adrian som fyller 1 år!

    SvarSlett