mandag 14. desember 2009

en lattermild Adrian som skal legge seg for natten :)




3 kommentarer:

  1. Herregud så nydelig! Beste lyden i verden det der!

    SvarSlett
  2. Ja det er det! Elsker når han ler slikt,da glemmer jeg ALT rundt meg og bare blir forelsket hehehe

    SvarSlett